środa, 10 lutego 2016

Wakacyjne wspomnienia - Obóz Bułgaria

Tak dużo czasu minęło od ostatniego obozu, a wspomnienia ciągle wracają i podejrzewam, że zapamiętam go do końca życia.

Dont Judge Challenge.      fot. Zuzanna Kapala

Dla tych którzy nie są od początku postaram w skrócie opisać o co chodzi z obozem.
Wraz z Kosperem i biurem podróży Funclub zorganizowaliśmy obóz do Bułgarii.
Chętnych nie brakowało, dzięki czemu mogłem przeżyć ten wspaniały czas z najlepszą ekipą!

Dzień przed samym obozem postanowiłem dla żartów przefarbować szamponetką włosy na czarno, skończyło się na tym,  że kolor trzymał 4 miesiące.. wyglądałem jak klaun, ale nie to było najważniejsze.

Byliśmy zakwaterowani w hotelu Kotva w Słonecznym Brzegu. Nie było czasu na nudę! Ciągle się coś działo, wyjazdy do Aquaparku, zwiedzanie Nesebaru, plażowanie, pływanie w basenie.. Nie obyło się również bez wieczornych wypadów na promenadę czy do klubów.

Szybko zapoznaliśmy się z uczestnikami obozu ! Rezydentka dla obozowiczów zorganizowała tzw. szybkie randki, na których mieli się zintegrować z drugą grupą! Oczywiście my z Kosperem też wzięliśmy udział w randkach, dzięki czemu mieliśmy okazje poznać i zintegrować się ze wszystkimi obozowiczami.

Ostatnie wspólne chwile w hotelu Kotva      fot. Artur Strączek

Pozwolę sobie zacytować opis z grupy Strączek Team jednej z obozowiczek:

"Podczas obozu panowała świetna atmosfera, można było poznać naprawdę cudowne osoby, z którymi kontakt ma się do dziś. A Artur oczywiście szalał cały czas z nami! Pierwszego dnia kiedy przyjechaliśmy wybraliśmy się wieczorem z Nim na plaże :D Odwiedzał swoich fanów w pokojach, robił pobudki z rana..Można było odczuć, że nikogo nie grał i był po prostu sobą, traktując nas jak przyjaciół.
Codziennie coś się działo!!! Pewnego dnia była zabawa w grupach, mieliśmy wyruszyć w miasto z wyznaczonymi zadaniami i na przykład nauczyć jakąś przypadkową osobę mówić po polsku Król Karol, kupił królowej Karolinie..., a wiadomo jakie to dla obcokrajowców jest trudne, nie obyło się bez śmiechu! Oczywiście grupa, która  jako pierwsza przybyła do hotelu ze zrobionymi wszystkimi zadaniami wygrywała. W tym samym dniu wymyśliłyśmy z dziewczynami, że zrobimy Dont Judge Challenge! Artur wtenczas spał i postanowiłyśmy go takie odmienione obudzić, był przerażony i w pierwszej chwili nie wiedział gdzie jest..Postanowił, że przejdziemy się tak przez miasto :D Wszyscy ludzie się na nas patrzyli, robili zdjęcia, było to chyba dla nich coś nowego, bo nie kryli zdziwienia, jeden chłopczyk nawet przed nami zaczął uciekać, a Artur tylko się śmiał i powiedział, że wprowadzamy nowe trendy w Bułgarii haha szyk modowy!!
Kiedy uświadomiliśmy sobie, że obóz dobiega końca...postanowiliśmy spędzić tą ostatnią noc jak najlepiej! Część obozowiczów poszła do klubu, a część została w hotelu spędzając czas z Arturem i Kosperem. Wspominaliśmy te dni i doszliśmy do wniosku, że to były NAJLEPSZE wakacje jakie dotąd przeżyliśmy! Postanowiliśmy się w tą ostatnią noc po prostu bawić, zero smutków!!! Rano musieliśmy wymeldować z pokoi, wyjazd mieliśmy dopiero po 18 więc cały dzień spędziliśmy spacerując po mieście, nad basenem, robiąc sobie ostatnie pamiątkowe zdjęcia! Ten obóz minął tak szybko...Do dziś nie wierze, że tam byłam, wszystko wydaje się jakby było snem. Mogę każdemu w 100% polecić takie obozy młodzieżowe z Arturem, można lepiej go poznać i przekonać się, że jest naprawdę świetną osobą i nikogo nie gra! Kiedy się żegnaliśmy, dopiero wtedy można  było zauważyć jak bardzo się przywiązaliśmy do siebie w tak krótkim czasie...I jak bardzo będziemy tęsknić za tym czasem, ale pozostały nam NAJLEPSZE wspomnienia, których nikt nam nie zabierze!!"
Mam nadzieję, że te wakacje też będą należeć do nas! :)
Info wkrótce.
Podczas obozu wraz z Kosperem i uczestnikami nagraliśmy YOGA CHALLANGE, którego efekty możecie zobaczyć poniżej: