poniedziałek, 8 lutego 2016

Zdjęcia z dzieciństwa - Tak wyglądał mały Strączek, mój mały życiorys


Moje dzieciństwo było pełne przygód, może dlatego, że wtedy jeszcze nie było Facebooka i Naszej klasy?

Lubie czasami wracać do starych zdjęć i powspominać stare czasy, zobaczyć jak wyglądali moi rodzice, dziadkowie, znajomi czy ja.


fot. Marek Strączek
  

Z rodzicami i bratem Damianem. Poznajecie, który to ja? :)



fot. Marek Strączek


Mięśniak do dziś.....






fot. Marek Strączek

                                                        Z moją kochaną MAMĄ ...

     


fot. Gienia Bursztyka

Z dziadkiem Marianem a obok, po prawej z przyjaciółką Sylwia, z którą przyjaźnię się do dziś...

                                         
 
                                     
fot. Zbigniew Butla

                                                           Ciekawe, czy ktoś mnie znajdzie? :D



fot. Mariola Strączek

Konkurs piosenki w Przemyślu o ile dobrze pamiętam...






fot. Mariola Strączek

I ja na konkursie piosenki turystycznej i młodzieżowej. Od małego rozśpiewany :)



To taki krótki, fotograficzny przegląd mojego dzieciństwa. Ehhh kiedy to minęło? 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.